25. marraskuuta 2011

Kootut selitykset

Oon maailman paras keksimään syitä miksi olen kiireinen ja miksi en tee sitä ja tätä. Tällä kertaa mulla on kyllä ihan oikeita syitä, mutta ne kuulostaa niin tekaistuilta. Lupaamaani postausta Istanbulista ei siis ole tullut seuraavien syiden takia:

#1 Istanbulin ihana kylmä, kostea ja tuulinen sää ei ilmeisesti sopinut suomineidolle, koska takaisin tulin kunnon räkätaudin kanssa, joka ystävällisesti alkoi keuhkoita. Rämmin läpi Tukholman työmatkan lääkkeiden voimalla ja kun sieltä pääsin kotiin, nukuin seuraavat neljä päivää lähes heräämättä. Siinä ei tullut blogi mieleen ensimmäisenä, eikä kyllä toisenakaan.

#2 Sain vieraakseni "evakkolaisia". Veljeni perhe tuli mun luokse evakkoon niiden remonttia, joka tuntuu laajenevan kokoajan. Niiden piti olla kaksi yötä, mutta siitä tuli nyt ainakin viisi, koska ne ei vaan voi mennä kotiin. Arvatkaa, kun 3- ja 5- vuotiaat muksut pistetään mun 34,5 neliöön, kun ne on tottunut, että tilaa riehua on se 160+ neliötä. Ja kieltämättä neljälle - huomenna viidelle - tää asunto alkaa olla suhteellisen pieni. Tehokasta tilan käyttöä kyllä! Mutta täällä ei oikeesti voi keskittyä mihinkään. Nytkin kello on tuhat ja mun pitäs olla nukkumassa, mutta täällä on hetken hiljasta, joten päätin antaa aikaa blogille pitkästä aikaa. Musta on kyllä oikeesti ihan super ihanaa, että ne on täällä! <3

Tulossa on kuitenkin kaikenlaista - en ole unohtanut blogia mihinkään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti