Toisaalta matkailualalla itekin kun oon töissä, ymmärrän, että asiakkailla on kumma tapa unohdella asioita (matkapäivämääriä, kellonaikoja, matkustuskohteita, matkustusasiakirjoja) ja vaatia ihmeellisiä korvauksia ihmeellisistä asioista. Että kaipa Ebookers sitten haluaa varmistella, ettei heitä voi syyttää, ettei asioita kerrottu tai muistutettu tai mitä lie. Hassu maili joka tapauksessa :)
ps. en koskaan töissä tee mitään muuta kuin töitä.
Oi ihanaa matkaa, taidatkin olla jo siellä.. Oih kuinka iski ikävä kun mietin että sie oot Istanbulissa <3 YHYYY ai että mie rakastan sitä paikkaa, se on miulle rakkain paikka ikinä, sydän siellä! Emmiekää voi käsittää kuinka joku voisi unohtaa matkansa, ei tulisi ikinä kuuloonkaan..mie kun laskelen jo päiviä tunteja ja varmaa sekunttejakin matkaan..ja varsinkin se yö jos aamulla on lähtö, herään automaattisesti ennen kuin edes herätyskello soi koska panikoin että en herääkkään kelloon.. Yleensä mie en edes saa unta ja jos saankin ni se on semmosta kokoajan kelloa vilkuilua..Ihanaa matkaa vielä sinne, ja muistahan kertoa matkasta kun saavut..olen niin kateellinen!
VastaaPoistaaaaaw kiiitos! :) matka oli ihana ja nyt oon kotona ihan sniif :(
VastaaPoista